hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم| شرکت 6 هزار نوجوان قمی در المپیاد فرزندان انقلاب

قم| شرکت 6 هزار نوجوان قمی در المپیاد فرزندان انقلاب

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: دومین المپیاد ورزشی تفریحی فرزندان انقلاب در بیش از ۱۰۰ مسجد قم و با حضور بیش از ۶۰۰۰ نفر از نوجوانان و جوانان دختر و پسر مساجد توسط سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری برگزار می‌شود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم در حاشیه رونمایی از پوستر دومین المپیاد ورزشی تفریحی فرزندان انقلاب، اظهار داشت: المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب در قم برگزار می‌شود.
ابوالقاسم مقیمی افزود: این المپیاد در بیش از 100 مسجد شهر مقدس قم و با حضور بیش از 6000 نفر از نوجوانان و جوانان دختر و پسر مساجد توسط سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری برگزار می‌شود .
به گزارش رویداد ایران، مقیمی تصریح کرد: رونمایی از پوستر این رویداد بزرگ ورزشی هم‌زمان با نماز جمعه قم در مصلی قدس و با حضور آیت‌الله سعیدی امام‌ جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان و همچنین سرمست استاندار قم و جمعی از مدیران استان انجام شد.
وی ادامه داد: این سلسله مسابقات ورزشی همزمان با دهه بصیرت آغاز و از برگزیدگان آن در دهه مبارک فجر تقدیر می‌شود، این المپیاد در متن محلات و مساجد و به‌ صورت مسابقات محلی، منطقه‌ای و در نهایت شهری برگزار خواهد شد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم عنوان کرد: سال گذشته 5000 نفر از نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان در اولین دوره این مسابقات شرکت کردند و با تمهیدات صورت گرفته و مشارکت سپاه علی ابن ابیطالب (ع) و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 6000 نفر از شهروندان در این المپیاد به رقابت بپردازند.
مقیمی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام برای دومین المپیاد ورزشی تفریحی فرزندان انقلاب، در پایگاه‌های بسیج مساجد و کانون‌های فرهنگی مساجد انجام می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد